hello

Thursday, July 21, 2011

Sumpah Sedih sangat!

Hey! Saya sedih sangat! Nape ramai orang kejam lam dunia nie?Nape ramai org suka buat andaian yang bukan2 tanpa usul periksa?Nape ramai org suka burukkan kita?Nape ramai org suka buat fitnah kat kita?Nape ramai org suka jaga tepi kain kita?Nape nape?Saya tak pernah kisah pun tentang you all. Nape you all sibok sangat nak burukkan saya?You all tak tahu hal sebenar. So? Just keep silent!! Saya sedih sangat. Ada sesetengah org tu jauh lebih teruk dari saya. Tapi saya tak ejek dia pun kan?Takde kan?Tak pernah nak burukkan dia. Tak pernah nak burukkan you all. :'(
Saya sayang you all. Tapi you all tak ambik kesah pun. Janji citer buruk-buruk sal saya tersebar. Kan? Dan orang tu pulak selalu jer percaya cakap 'orang lain'. Ermm citer buruk-buruk, terus you all percaya. Tapi lau citer baik-baik?Susah pulak nak cayer and heboh kat org kan?Ya Allah. Kalau memang saya bersalah, saya minta maaf sangat. Saya menyesal dan minta ampun dengan Allah dah. Izinkan saya untuk berubah ke arah yang lebih baik. Berilah saya peluang. Janganlah salahkan saya 100%. :'(

No comments:

Post a Comment